Zarządzenie nr 103/05

W sprawie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków
GGSSS SGS

ZARZĄDZENIE NR 103/05

wójta gminy krynki

z dnia 11 stycznia 2005 r.

                                                w sprawie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków gminy na I kwartał 2005 r.

    Na podstawie art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych ( Dz. U.z 2003 r. Nr 15, poz. 148, Nr 45, poz. 391, Nr 65, poz. 594, Nr 96, poz. 874, Nr 166, poz.1611, Nr 189, poz.1851; z 2004 r. Nr 19, poz.177, Nr 93, poz.890; z 2004 r. Nr 93, poz. 890, Nr 121, poz. 1264 ,Nr 123, poz. 1291, Nr 210 , poz. 2135 ) zarządzam , co następuje:

§ 1. Ustalam harmonogram realizacji dochodów i wydatków budżetu gminy na I kwartał 2005 roku zgodnie z załącznikiem Nr 1.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i ma zastosowanie do budżetu na rok 2005.

Wójt

Bogusław Marian Panasiuk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Załącznik Nr 1

                                                                                                                                                                                                                                                                                                       do zarządzenia Nr 103/05

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Wójta Gminy Krynki

                                                                                                                                                                                                                                                                                                           z dnia 11 stycznia 2005r.

                                                         Harmonogram realizacji dochodów i wydatków budżetu na I kwartał 2005 roku.

Dochody                                                                               -                           1.495.700,-

1.Dochody własne                                                               -                               342.300,-

a)  Podatki i opłaty                                                       -                              292.300,-

       w tym:

- podatek rolny § 0320                                              -                              70.000,-

- podatek leśny § 0330                                              -                              14..000,-

- podatek od nierchomości  § 0310                           -                            150.000,-

- karta podatkowa § 0350                                         -                                    500,-

- opłaty lokalne § 0430,  0450                                  -                                    300,-

- opłata skarbowa § 0410                                         -                                 3.500,-

- podatek od srodków transportowych § 0340         -                               54.000,-

 

b) Dochody z majątku gminy                                      -                                16.000,-

             w tym:    

- wpływy ze sprzedaży                                            -                                15.000,-

 

c) Pozostałe wpływy                                                   -                                34.011,-

 

2) Udziały w podatkach stanowiących dochody budżetu państwa                                                             § 0010 i 0020                                                                -                             165.000,-

 

3) Subwencje                                                                     -                               771.167,-

    w tym:

- część podstawowa                                               -                               238.967,-

- część oświatowa                                                  -                               532.200,-

4) Dotacje celowe                                                             -                               217.222,-

a) na zadania własne                                                  -                                 46.200,-

w tym:

- zakresu opieki społecznej                                    -                                 39.000,-

- inne                                                                      -                                  7.200,-

b) na zadania zlecone                                                -                               171.022,-

 w tym:

- z zakresu opieki społecznej                                   -                         154.000,-

- z zakresu administracji rządowej                           -                          16.870,-

- inne                                                                         -                               152,-

 

 

Wydatki                                                                              -                       1.393.000,-

 

1) Wydatki na wynagrodzenia i pochodne w I kwartale 2005 r.   -                783.000,-

     w tym:

- wynagrodzenia osobowe                                         -                       654.000,-

- składki na ZUS i Fundusz Pracy                            -                        129.000,-

 2) Pozostałe wydatki                                                           -                        600.000,-

3) Wydatki inwestycyjne                                                     -                          10.000,-

 

 

Wójt

Bogusław Marian Panasiuk

 

 

 

                                                                                                                                                                                            

Redaktor

Emilia Szulborska-Żyndul
organizacyjny@krynki.pl 
tel.: 85 722 85 50 wew. 43

Adres redakcji

Urząd Miejski w Krynkach
ul. Garbarska 16
16-120 Krynki

Powrót na początek strony