Zarządzenie Nr 48/07
zarządzenie nr 48/07
wójta gminy krynki
10 sierpnia 2007 roku
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Krynki.
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128 i Nr 181, poz.1337) zarządzam co następuje:
W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Krynki wprowadzonym zarządzeniem Nr 11/07 Wójta Gminy Krynki z dnia 12 stycznia 2007 roku wprowadza się następujące zmiany:
w § 9 pkt 3 dodaje się literę „e” w brzmieniu:
e) stanowisko ds. obsługi Rady Gminy.”,
w § 9 pkt 4 skreśla się literę „c”,
po § 29 dodaje się § 29 a w brzmieniu:
29 a. Do zakresu zadań stanowiska pracy ds. obsługi Rady Gminy należy:
Zabezpieczenie organizacyjne sesji rady i posiedzeń komisji.
Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał, sprawozdań i informacji oraz innych materiałów potrzebnych na sesję.
Obsługa posiedzeń komisji rady.
Protokołowanie posiedzeń sesji rady gminy i jej komisji.
Opracowywanie projektów pracy rady gminy i jej komisji.
Prowadzenie rejestru aktów prawnych wydawanych przez Wójta (Zarządzenia, Postanowienia).
Prowadzenie ewidencji uchwał rady gminy oraz przedkładanie ich Wojewodzie Podlaskiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej.
Prowadzenie ewidencji wniosków i postulatów radnych oraz przekazywanie do realizacji.
Prowadzenie dokumentacji z zebrań wiejskich.
Prowadzenie rejestrów uchwał, wniosków z zebrań wiejskich.
Organizowanie i dokumentowanie narad Wójta z pracownikami i sołtysami.
Prowadzenie rejestru skarg wniosków składanych do Urzędu, przyjmowanie od obywateli, kierowanie do załatwiania oraz koordynowanie ich rozpatrywania.
Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań
wynikających z poleceń Kierownika Referatu Gospodarczego.'',
skreśla się § 33.
Schemat Organizacyjny Urzędu Gminy Krynki zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 1.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt
Bogusław Marian Panasiuk
Załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 48/07
Wójta Gminy Krynki z dnia 10.08.2007r.
SCHEMAT ORGANIZACYJNY URZĘDU GMINY KRYNKI
Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
Radca Prawny - 1/2
Referat Organizacyjny - 2
Referat Gospodarczy - 4
Referat Finansowy -5
Kierownik Referatu Gospodarczego - 1
Referent ds. USC , ewidencji ludności i dowodów osobistych -1
Skarbnik - Kierownik Referatu Finansowego - 1
Sekretarz - Kierownik Referatu Organizacyjnego -1
Kierownik USC
Wójt
Rada Gminy
Ochotnicze Straże Pożarne
Zespół Szkół Samorządowych
Przedszkole
Biblioteka Publiczna Gminy Krynki
Gminny Ośrodek Kultury
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej