Zarządzenie Nr 48/07

Zarządzenie Nr 48/07 w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Krynki.
GGSSS SGS
  • zarządzenie nr 48/07

  • wójta gminy krynki

  1. 10 sierpnia 2007 roku

    • w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy Krynki.

      • Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz.558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457; z 2006 r. Nr 17, poz. 128 i Nr 181, poz.1337) zarządzam co następuje:

        1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Krynki wprowadzonym zarządzeniem Nr 11/07 Wójta Gminy Krynki z dnia 12 stycznia 2007 roku wprowadza się następujące zmiany:

            1. w § 9 pkt 3 dodaje się literę „e” w brzmieniu:

  1. e) stanowisko ds. obsługi Rady Gminy.”,

            1. w § 9 pkt 4 skreśla się literę „c”,

            2. po § 29 dodaje się § 29 a w brzmieniu:

  1. 29 a. Do zakresu zadań stanowiska pracy ds. obsługi Rady Gminy należy:

  1. Zabezpieczenie organizacyjne sesji rady i posiedzeń komisji.

  2. Nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał, sprawozdań i informacji oraz innych materiałów potrzebnych na sesję.

  3. Obsługa posiedzeń komisji rady.

  4. Protokołowanie posiedzeń sesji rady gminy i jej komisji.

  5. Opracowywanie projektów pracy rady gminy i jej komisji.

  6. Prowadzenie rejestru aktów prawnych wydawanych przez Wójta (Zarządzenia, Postanowienia).

  7. Prowadzenie ewidencji uchwał rady gminy oraz przedkładanie ich Wojewodzie Podlaskiemu i Regionalnej Izbie Obrachunkowej.

  8. Prowadzenie ewidencji wniosków i postulatów radnych oraz przekazywanie do realizacji.

  9. Prowadzenie dokumentacji z zebrań wiejskich.

  10. Prowadzenie rejestrów uchwał, wniosków z zebrań wiejskich.

  11. Organizowanie i dokumentowanie narad Wójta z pracownikami i sołtysami.

  12. Prowadzenie rejestru skarg wniosków składanych do Urzędu, przyjmowanie od obywateli, kierowanie do załatwiania oraz koordynowanie ich rozpatrywania.

  13. Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań

wynikających z poleceń Kierownika Referatu Gospodarczego.'',

            1. skreśla się § 33.

        1. Schemat Organizacyjny Urzędu Gminy Krynki zmienia się zgodnie z załącznikiem Nr 1.

        2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

  • Wójt

  • Bogusław Marian Panasiuk





Załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 48/07

Wójta Gminy Krynki z dnia 10.08.2007r.

SCHEMAT ORGANIZACYJNY URZĘDU GMINY KRYNKI

0x08 graphic
0x01 graphic

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

Radca Prawny - 1/2

Referat Organizacyjny - 2

Referat Gospodarczy - 4

Referat Finansowy -5

Kierownik Referatu Gospodarczego - 1

Referent ds. USC , ewidencji ludności i dowodów osobistych -1

Skarbnik - Kierownik Referatu Finansowego - 1

Sekretarz - Kierownik Referatu Organizacyjnego -1

Kierownik USC

Wójt

Rada Gminy

Ochotnicze Straże Pożarne

Zespół Szkół Samorządowych

Przedszkole

Biblioteka Publiczna Gminy Krynki

Gminny Ośrodek Kultury

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Redaktor

Emilia Szulborska-Żyndul
organizacyjny@krynki.pl 
tel.: 85 722 85 50 wew. 43

Adres redakcji

Urząd Miejski w Krynkach
ul. Garbarska 16
16-120 Krynki

Powrót na początek strony