Zarządzenie nr 28/03

Harmonogram realizacji dochodów i wydatków na III kwartał
GGSSS SGS

ZarzĄdzenie Nr 28/03

Wójta Gminy Krynki

z dnia  17 lipca 2003 r.

                                             w sprawie harmonogramu realizacji dochodów i wydatków gminy na III kwartał 2003 r.

Na podstawie art. 29 ust. 2 z dnia 26 listopada 1998 roku o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 15, poz. 148 ) ustala się , co następuje;

§ 1. Ustala się harmonogram realizacji dochodów i wydatków budżetu gminy na III kwartał 2003 roku zgodnie z załącznikiem   Nr 1. Różnicę dochodów nad wydatkami stanowią wolne środki z roku 2002 , dochody uzyskane w I półroczu 2003 roku  oraz zaciągnięty kredyt..

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i ma zastosowanie do budżetu na rok 2003 .

Wójt Gminy

Bogusław Marian Panasiuk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Załącznik Nr 1

                                                                                                                                                                                                                                                                                                          do Zarządzenia Nr 28/03

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       Wójta Gminy Krynki

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  z dnia 17 lipca 2003 r.

 

 

                                                      Harmonogram realizacji dochodów i wydatków budżetu na III kwartał 2003 roku.

                                                                                                                                                                                            

Dochody                                                                               -                            1.582.000,-

 

1) Dochody własne                                                            -                                336.090,-

a)  Podatki i opłaty                                                       -                               260.350,-

w tym:

- podatek rolny § 032                                               -                                60.000,-

- podatek leśny § 033                                                -                                10.000,-

- podatek od nierchomości  § 031                             -                              155.000,-

- karta podatkowa § 035                                           -                                     150,-    

- opłaty lokalne § 043, 044, 045                               -                                  2.700,-

- opłata skarbowa § 041                                           -                                  2.500,-

- podatek od srodków transportowych § 034           -                                 30.000,-

b) Dochody z majątku gminy                                      -                                 30.100,-

w tym:     

- czynsz dzierżawny                                                -                                     100,-

- wpływy ze sprzedaży                                            -                                30.000,-

c) Pozostałe wpływy                                                   -                                45.640,-

2) Udziały w podatkach stanowiących dochody budżetu państwa § 001 i 002 - 100.000,-

3) Subwencje                                                                     -                               630.760,-

w tym:

- część podstawowa                                                -                               122.290,-

- część oświatowa                                                   -                               438.470,-

- część rekompensująca                                           -                                70.000,- 

4) Dotacje celowe                                                              -                               515.150,-     

a) na zadania własne                                                   -                               379.700,-

w tym:

- dożywianie                                                          -                                   4.700,-

- dodatki mieszkaniowe                                         -                                 20.000,-

- inwestycyjne                                                       -                               350.000,-

- inne                                                                     -                                   5.000,-

b) na zadania zlecone                                               -                               135.450,-

 w tym:

- z zakresu opieki społecznej                               -                                121.500,-

- z zakresu administracji rządowej                       -                                 13.800,-

- inne                                                                    -                                      150,-

 

Wydatki                                                                          -                            2.035.500,-  

 

1) Wydatki na wynagrodzenia i pochodne w III kwartale 2003 r.   -               660.000,-

     w tym:

- wynagrodzenia osobowe                                     -                               550.000,-

- składki na ZUS i Fundusz Pracy                         -                               110.000,-

2) Pozostałe wydatki bieżące związane z utrzymaniem infrasktruktury ,

    funkcjonowaniem urzędu oraz realizacją  zadań zleconych i

    powierzonych                                                               -                             550.000,-

3) Wydatki inwestycyjne                                                  -                             825.500,-    

Wójt Gminy

Bogusław Marian Panasiuk

Redaktor

Emilia Szulborska-Żyndul
organizacyjny@krynki.pl 
tel.: 85 722 85 50 wew. 43

Adres redakcji

Urząd Miejski w Krynkach
ul. Garbarska 16
16-120 Krynki

Powrót na początek strony