Zarządzenie nr 36/03

W sprawie zmian w regulaminie organizacyjnym
GGSSS SGS

ZARZĄDZENIE NR 36/03

WÓJTA GMINY Krynki

z dnia 3 października 2003 r.

                                                                    w sprawie zmian w  Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Gminy Krynki.

Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 214, poz1806; z 2003 r. Nr 80 , poz.717 ) zarządzam co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym stanowiącym załącznik Nr 1 do zarządzenia Nr 22/03 z dnia 20 maja 2003 r. wprowadzam następujące zmiany:

1 ) § 9 pkt. 1 lit. c) otrzymuje brzmienie:

 

"Stanowisko pracy ds. wymiaru podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości",

 

2) § 9 pkt. 1 lit. d) otrzymuje brzmienie:

 

"Stanowisko pracy ds. wymiaru podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i środków transportowych oraz obsługi urządzeń",

 

 3) § 20 otrzymuje brzmienie:

 

" Do zakresu zadań stanowiska pracy ds. wymiaru podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości należy :",

 

4) § 20 pkt. 1 otrzymuje brzmienie:

 

"Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości w tym:"

 

5) § 20 pkt. 2 otrzymuje brzmienie:

 

" Prowadzenie ewidencji wszystkich podatników podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości dla sołectw: Krynki - Bema, Krynki - 11-go Listopada, Krynki - Nowa, Krynki - Al. Szkolna, Krynki - Kościelna oraz osób prawnych i jednostek organizacyjnych,"

 

 6) § 20 pkt. 3 otrzymuje brzmienie:

 

"  Wprowadzanie zmian do komputera i kart   gospodarstw rolnych oraz nieruchomości w/w sołectw, oraz osób prawnych i jednostek organizacyjnych i prowadzenie rejestru przypisów i odpisów    jednostek,"

 

7) § 20 pkt. 4 otrzymuje brzmienie:

 

" Prowadzenie spraw związanych z naliczaniem podatków rolnego, leśnego i od nieruchomości w w/w sołectwach,"

 

8)      § 20 pkt. 5 otrzymuje brzmienie:

 

" Prowadzenie spraw z zakresu odraczania, rozkładania na raty oraz umorzenia zobowiazań podatkowych i odsetek opraz opłaty prolongacyjnej, opracowywanie decyzji administracyjnych w tym zakresie dla w/w sołectw,"

 

9)      § 20 pkt. 6 otrzymuje brzmienie:

 

"Prowadzenie rejestru wydanych decyzji w sprawie umorzeń, odroczeń, rozłożenia na raty i umorzenia odsetek zobowiazań podatkowych,"

 

10)  § 20 pkt. 7 otrzymuje brzmienie:

 

"Wydawanie zaświadczeń majątkowych o dochodowości i nie zaleganiu w zobowiązaniach podatkowych i  innych w zakresie swych obowiązków oraz opłacaniu składek na ubezpieczenie społeczne rolników dla KRUS i ZUS,"

 

11)  § 21 otrzymuje brzmienie:

 

"Do zakresu zadań stanowiska pracy ds. wymiaru podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i środków transportowych oraz obsługi urządzeń należy:"

 

12)  § 21 pkt. 1 otrzymuje brzmienie:

 

" Prowadzenie spraw związanych z wymiarem podatku rolnego, leśnego, od nieruchomości i środków transportowych oraz wprowadaniem zmian do komputera i kart gospodarstw w tym:"

 

13)  § 21 pkt. 2 otrzymuje brzmienie:

 

"Prowadzenie ewidencji wszystkich podatników podatku rolnego, leśnego, i od nieruchomości dla sołectw: Jurowlany, Grzybowszczyzna Nowa, Górany, Leszczany, Ostrów Płd., Świdziałówka, Białogorce, Ciumicze, Kundzicze, Kruszyniany, Łapicze, Łosiniany, Kol. Nietupa, Nietupa, Ozierany Wielkie, Plebanowo, Rudaki, Ozierany Małe, Sanniki,  Górka, Szaciły oraz podatników podatku od środków transportowych,"

 

14)  § 21 pkt. 3 otrzymuje brzmienie:

 

"Wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym, dochodowości i nia zaleganiu w zobowiązaniach poatkowych podatników z w/w sołectw,"

15)  w § 21 dodaje się pkt. 3a) w brzmieniu:

 

"Prowadzenie rejestru przypisu i odpisu dla w/w sołectw,"

 

16)  § 21 pkt. 4 otrzymuje brzmienie:

 

"Prowadzenie spraw z zakresu odraczania, rozkładania na raty oraz umarzania zobowiązań podatkowych, odsetek i opłaty prolongacyjnej,  opracowywanie decyzji administracyjnych w tym zakresie."

 

17)  § 21 pkt. 6 otrzymuje brzmienie:

 

"Prowadzenie egzekucji administracyjnej świadczeń pieniężnych (wystawianie upomnień, tytułów wykonawczych i bieżącej ich aktualizacji) w ramach uprawnień administracji samorządowej dla podatników podatku od środków transportowych,"

 

18)   w § 27 skreśla się pkt 9.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

     Wójt Gminy

Bogusław Marian Panasiuk

 

 

Redaktor

Emilia Szulborska-Żyndul
organizacyjny@krynki.pl 
tel.: 85 722 85 50 wew. 43

Adres redakcji

Urząd Miejski w Krynkach
ul. Garbarska 16
16-120 Krynki

Powrót na początek strony